Tour de Pologne
Obsługa marketingowa partnerów i sponsorów wyścigu. Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie przy współpracy z Lang Team w zakresie wsparcia marketingowego partnerów wyścigu, które pozwala nam w pełni wykorzystać potencjał tego największego w naszym kraju wydarzenia sportowego.
Pomagamy w projekcie, wykonaniu i ekspozycji materiałów reklamowych. Zapewniamy scenariusze i wykonanie ekspozycji stoisk w miasteczkach sponsorskich oraz działania ambientowe zarówno na trasie wyścigu jak i przy współpracy z mediami zapewniającymi przekaz z Tour de Pologne.
Akcja Patriotycznie Zakręceni
Dla Wydawnictwa Polska Press i Kancelarii Prezydenta RP współorganizowaliśmy akcję Patriotycznie Zakręceni. W ramach naszego udziału wparliśmy wydawcę:
- przygotowaniem szeregu plebiscytów
- zaplanowaniem i zakupem mediów (prasa, radio, kino, outdoor)
- organizacją gali w Pałacu Prezydenckim, w tym zapewnieniu oprawy audio wizualnej
- kompleksową obsługą konkursów organizowanych w ramach akcji
Rebranding naszemiasto.pl
Dla naszego Klienta Grupy Wydawniczej Polska Press przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy plan marketingowy związany z rebrandingiem marki naszemiasto.pl. Pierwszy etap został zrealizowany w roku 2011 kiedy marka Echo Miasta zmieniała się w platformę medialną naszemiasto.pl, drugi etap to zmiana gazet regionalnych skupionych pod marką „Teraz” na gazety naszemiasto.pl i przyłączenie do ogólnopolskiej sieci wydawniczej. Zaplanowana i zrealizowana przez nas kampania była realizowana:
- w prasie (prasa płatna i bezpłatna)
- on line (reklama display, kontentowa oraz media społecznościowe)
- outdoor (billboardy, siatki wielkoformatowe, ambient)
- radio oraz kino
Akcja społeczna – Pies z billboardu
Akcja mająca na celu wsparcie adopcji ze schronisk. Dzięki aktywacji trzech, lokalnych firm (operatora nośników outdoor, drukarni wielkoformatowej i studia fotograficznego) raz w miesiącu na terenie województwa śląskiego pojawiają się billboardy ze zdjęciami psów ze schronisk. Do tej pory każdy psiak z billboardu znalazł swój dom, a schroniska biorące udział w akcji potwierdzają zwiększone zainteresowanie nie tylko adopcjami ale też wszelaką pomocą kierowaną po pojawieniu się billboardów.
Każdy z uczestników akcji Pies z billboardu działa pro bono.
Wprowadzenie Cewe Fotoksiążki
W 2006 roku dla firm Cewe Color i Fotojoker zadbaliśmy o marketing przy wejściu na nasz rynek nowego produktu, Cewe Fotoksiążki.